CalimetePelbagai model pengubahMempunyai kelebihan tersendiri

  • masa pelepasan:2024-03-29 08:31:59
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:131
  • Penerangan pantas:

    Calimete,Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah dan mer

Kandungan artikel

Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

CalimetePenyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya,CalimetePengubah distribusi tenaga tinggi, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

YopalPenukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Pemburukan pengisihan Solenoid

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:


CalimetePelbagai model pengubahMempunyai kelebihan tersendiri



Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Seharusnya dikatakan selepas perkembangan tahun-tahun ini, tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa, dan tingkat kualiti tidak berbeza dari tingkat barang luar negeri& rdquo; Orang yang bertanggungjawab atas Persekutuan Perubahan Persekutuan Peralatan Rumah China mengatakan.

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya,CalimeteHarga pengubah jenis kering 800kVA, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

indeksKaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api,CalimeteHarga 2000 KVA pengubah jenis kering, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.


CalimetePelbagai model pengubahMempunyai kelebihan tersendiri



Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Di mana saya boleh mencarinya?Apabila sampel minyak digunakan, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

CalimeteKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Berapa banyak pengubah kuasa

HoustonMaklumat produk lain
  • SihuPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaMasalah nilai tertutup

    SihuPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaMasalah nilai tertutup

  • BattambangUji item pengubah kuasaCara memilih medium untuk penyejukan

    BattambangUji item pengubah kuasaCara memilih medium untuk penyejukan

  • UlmBingkai platform angkat hidraulikKaedah industri untuk mengatasi kebocoran

    UlmBingkai platform angkat hidraulikKaedah industri untuk mengatasi kebocoran

  • UlmPembuat paksi naikProfesional formal

    UlmPembuat paksi naikProfesional formal

  • BotouJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapBuat wayar industri berkualiti tinggi

    BotouJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapBuat wayar industri berkualiti tinggi

  • BotouPlatform angkat hidraulik diletak silinderBagaimana saya boleh memilih yang betul

    BotouPlatform angkat hidraulik diletak silinderBagaimana saya boleh memilih yang betul

  • BotouPlatform mengangkat menegak bebas halanganAnalisis kekuatan tegangan

    BotouPlatform mengangkat menegak bebas halanganAnalisis kekuatan tegangan

  • Siem ReapUjian elektrik pengubahTingkatkan inovasi

    Siem ReapUjian elektrik pengubahTingkatkan inovasi

  • segera:Peringatan: Maklumat CalimetePelbagai model pengubahMempunyai kelebihan tersendiri memberi anda CalimetePelbagai model pengubahMempunyai kelebihan tersendiri oleh syarikat kami, perkhidmatan CalimetePelbagai model pengubahMempunyai kelebihan tersendiri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CalimetePelbagai model pengubahMempunyai kelebihan tersendiri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CalimetePelbagai model pengubahMempunyai kelebihan tersendiri. CalimetePelbagai model pengubahMempunyai kelebihan tersendiri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CalimetePelbagai model pengubahMempunyai kelebihan tersendiri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!