Pelabuhan LudwigPengubah tiga fasa 380V hingga 208vApa yang salah dengan perbezaan warna?

masa pelepasan:2024-02-12 12:43:03 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:251

Petua teras:Pelabuhan Ludwig,Syarikat pengubah jenis keringIa biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berk

Syarikat pengubah jenis kering

Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Pelabuhan Ludwig. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

KijangSaluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.


Pelabuhan LudwigPengubah tiga fasa 380V hingga 208vApa yang salah dengan perbezaan warna?



Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan,Pelabuhan LudwigPenukar jenis kering scb10, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

Jika input penukar jenis kering merupakan bekalan kuasa penukaran bertukar,Pelabuhan LudwigSuhu dan suhu meningkat yang dibenarkan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyak, tenaga output adalah secara langsung proporsional dengan nisbah putaran koil bagi koil solenoid input. Jika anda menggunakan bateri boleh dimuatkan semula, kerana ia adalah DC, tambahkan sirkuit dalam sirkuit kuasa input untuk mengubahnya menjadi tekanan yang berubah secara terus menerus. Dengan cara itu, DC yang bertukar boleh dicapai pada output.

Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh,Pelabuhan LudwigPenukar kuasa S13-50 / 10, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

Kualiti yang baikBunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.


Pelabuhan LudwigPengubah tiga fasa 380V hingga 208vApa yang salah dengan perbezaan warna?



Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Reputasi yang baikBunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Pelabuhan LudwigKeras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Pembuat pengubah jenis kering

Hak cipta dan notis:
1. Pelabuhan LudwigPengubah tiga fasa 380V hingga 208vApa yang salah dengan perbezaan warna? yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat Pelabuhan LudwigPengubah tiga fasa 380V hingga 208vApa yang salah dengan perbezaan warna?, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan Pelabuhan LudwigPengubah tiga fasa 380V hingga 208vApa yang salah dengan perbezaan warna? adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian Pelabuhan LudwigPengubah tiga fasa 380V hingga 208vApa yang salah dengan perbezaan warna? mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Houstonmengesyorkanberita
HoustonBerita terkini