ShaanxiPembuat jambatan naik automobileSekarang pilih apa perincian yang perlu diberi perhatian

masa pelepasan:2024-02-15 10:13:27 Pengguna pos:161HP196399230 Paparan halaman:120

Petua teras:Shaanxi,Setiap perusahaan mempunyai persekitaran kerja yang sesuai untuk setiap perusahaan, jadi keperluan untuk naik jambatan j

Setiap perusahaan mempunyai persekitaran kerja yang sesuai untuk setiap perusahaan, jadi keperluan untuk naik jambatan juga berbeza. Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai muatan dan muatan yang selamat dan cepat. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah muatan kargo dan muatan peralatan bantuan yang digunakan bersama dengan forklift. Oleh itu, sebelum bekerja sama, penting untuk menjelaskan persekitaran kerja dan suhu jembatan pengangkutan suai anda. Hanya dengan cara ini pembuat paksi boleh menyesuaikan paksi mengikut keperluan pelanggan.

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

ShaanxiKerana kuasa beratnya, tekanan hidraulik sangat digunakan untuk pengangkutan menegak barang antara bangunan tinggi disebabkan ciri-cirinya seperti muatan besar dan berat yang stabil. Jembatan naik tetap mengadopsi silinder minyak dan transmisi rantai dengan sedikit bahagian bergerak dan kurang muatan kerja penyelamatan daripada jembatan naik tetap garpu gunting. Jembatan naik tetap mempunyai struktur yang sempit dan menggunakan kurang perlindungan daripada jembatan naik tetap garpu gunting. Hidup perkhidmatannya jauh lebih lama daripada jambatan naik tetap garpu gunting, dan jembatan naik tetap menerima transmisi hidraulik dan mempunyai beban yang lebih besar. Tinggi penghantaran jambatan pengangkutan tetap jauh lebih tinggi daripada jambatan pengangkutan tetap garpu gunting, dengan tinggi penghantaran beberapa puluhan meter dan kestabilan yang lebih baik daripada jambatan pengangkutan tetap garpu gunting. Jembatan penerbangan tetap mengadopsi kombinasi berat badan diri dan berat kargo yang lebih ekonomi daripada operasi lif kargo biasa.

Pasang kereta api perlindungan tinggi m di sekitar lubang dasar jambatan penerbangan sederhana, dengan jarak tidak kurang dari m dari kereta api perlindungan ke lubang dasar. Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai muatan dan muatan yang selamat dan cepat. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo yang digunakan dalam sambungan dengan forklift. Jujukan penyelamatan kerja bumi mesti memenuhi syarat desain dan mengikut" Menyukung sokongan, sokongan pertama dan kemudian menggali, menggali lapisan, tiada overbreak&rquote; Prinsip.

CaibarienPasang kereta api perlindungan tinggi m di sekitar lubang dasar jambatan penerbangan sederhana, tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai muatan dan muatan yang selamat dan cepat. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo yang digunakan dalam sambungan dengan forklift. Jujukan penyelamatan kerja bumi mesti memenuhi syarat desain dan mengikut" Menyukung sokongan,ShaanxiPenghasilan jambatan naik, sokongan pertama dan kemudian menggali, menggali lapisan, tiada overbreak&rquote; Prinsip.

Walaupun jambatan penerbangan hidraulik tetap telah menjadi biasa dalam industri logistik, bagi banyak industri, jambatan penerbangan hidraulik tetap masih konsep yang relatif tidak dikenali. Berfikir tentang kadang-kadang apabila and a memberitahu rakan-rakan anda anda mahu membeli jambatan boarding hidraulik tetap, banyak kali rakan-rakan anda akan bertanya kepada anda apa jambatan boarding hidraulik tetap dan apa fungsinya. At this point, you need to explain it well to your friends. Jembatan muatan hidraulik tetap adalah peranti sambungan yang digunakan oleh banyak penghasil logistik diantara forklift dan trak. Fungsinya adalah untuk memudahkan muatan dan membuang barang,ShaanxiJembatan penerbangan tetap hidraulik, mengurangkan secara efektif biaya muatan dan membuang manual, mengurangkan banyak masa transportasi logistik, dan dengan itu sangat mempercepat keseluruhan efisiensi kerja syarikat logistik. Semua orang tahu bahawa umumnya terdapat perbezaan tertentu antara saiz dan tinggi trak dan tinggi platform memuatkan dan memuatkan, dan forklift tidak boleh dimuatkan dan dimuatkan secara langsung. Jembatan muatan hidraulik tetap memecahkan rasa malu ini. Jembatan penerbangan hidraulik tetap sendiri stabil, menyediakan sambungan yang boleh dipercayai, membolehkan forklift untuk mengangkut barang dengan selamat dan cepat ke dalam dan keluar trak.

Perrancangan terbuka sebelum ditempatkan membuat ia mudah untuk membersihkan clutter.


ShaanxiPembuat jambatan naik automobileSekarang pilih apa perincian yang perlu diberi perhatian



Mengatasi masalah ini, pengaturan silinder hidraulik terbatas oleh ruang terbatas. Oleh itu, bagaimana untuk mengatur lif dalam ruang terbatas sementara memenuhi keperluan muatan dan prestasi platform angkat adalah masalah penting yang perlu diselesaikan untuk meningkatkan prestasi keseluruhan platform angkat. Analyzed the issue of unstable lifting speed of elevators, and sought a hydraulic cylinder device that can reduce hydraulic cylinder thrust and stabilize platform lifting speed while meeting structural design requirements.

Ciri-ciri: Mengadopsi lengan yang boleh dilipat (dua lengan seksyen, tiga lengan seksyen), dengan tinggi kerja - meter dan lengan angkat boleh putar darjah;, Kedua-dua jadual tukar dan platform kerja boleh beroperasi. Platform kerja boleh berjalan dengan selamat dengan ledakan di mana-mana kedudukan, dan kelajuan berjalan menurun dengan naik tinggi angkat. Tetapkan platform atas dan bawah (platform tanah dan platform kenderaan platform) dan guna switches arah untuk bertukar antara platform atas dan bawah.

Semasa operasi, rantai berguling jambatan naik bimbit tiba-tiba rosak. Based on years of experience, the following summary is made by the editor: Chain fatigue. Due to the constant changes in the load on the chain during movement, the chain operates under variable stress. After a certain number of cycles, yang ditempatkan di tepi kereta untuk memastikan transisi licin antara laluan dan kereta.

Penggunaan tabu jambatan naik tetap: penyelamatan patut dilakukan dalam syarat menggantung dan menyokong platform kerja platform angkat untuk mengelak turun tiba-tiba platform angkat, selepas valv keselamatan disesuaikan, ia boleh menyebabkan operasi anormal sistem hidraulik dan menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada pegawai,ShaanxiJembatan boarding bergerak, mesin dan objek.

Lebar jambatan papan juga memerlukan lebar tertentu sendiri. Bagaimanapun, jika lebar terlalu kecil, ia tidak menyebabkan memuatkan dan memuatkan barang forklift. Jika lebar terlalu besar, ia boleh memegang ruang tertentu, biasanya lebar jambatan penerbangan hidraulik elektrik adalah mm, mm, dan mm. Lebar jambatan dibahagi kepada lebar dalaman dan lebar keseluruhan. Seperti yang telah kita sebutkan, lebar dalaman ialah lebar laluan dan lebar keseluruhan merujuk terutama kepada lebar garis pengawal di kedua-dua sisi tambah lebar laluan. Lebar keseluruhan boleh diabaikan dalam penggunaan, tetapi semua orang masih peduli tentang lebar dalaman, iaitu lebar saluran.


ShaanxiPembuat jambatan naik automobileSekarang pilih apa perincian yang perlu diberi perhatian



Semasa menggali, jika item tidak dikenali atau situasi tidak terduga ditemui, operasi perlu dihentikan secara tepat masa dan dilaporkan kepada orang yang bertanggung jawab atas jembatan naik hidraulik untuk mengendalikan. Jembatan pengangkutan tetap adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan bersama dengan platform penyimpanan. Peralatan ini disertai dengan platform dan boleh disesuaikan ke atas atau ke bawah mengikut tinggi yang berbeza dalam kenderaan trak, membuatnya selesa untuk forklift untuk memasuki kenderaan. Peralatan mengadopsi stesen pam hidraulik yang diimport dengan rok anti berguling di kedua-dua sisi, menjadikan kerja lebih selamat dan meningkatkan efisiensi kerja.

inovasi teknologiLif adalah peralatan pengangkutan yang sangat penting dalam operasi ketinggian tinggi. Cilinder adalah komponen penting sistem hidraulik. Oleh itu, rancangan silinder sangat penting dalam digunakan. Di bawah, mesin hidraulik akan memperkenalkan anda secara singkat. Design silinder angkat.

Penukar juga boleh menghasilkan bunyi yang tinggi. Apabila tenaga bekalan kuasa lebih rendah dari % tenaga bernilai, cincin sirkuit pendek inti besi bentuk E peranti ini patah, permukaan yok magnetik dan armatur terkurung, terdapat debu atau rust, yang boleh menyebabkan peranti untuk menghasilkan; Buzz&# quo; Bunyi.

Sebelum menghasilkan jambatan papan, halaman rumah memerlukan lukisan teknikal yang berkaitan. Ini adalah jabatan. Tanpa lukisan teknikal, tiada produk boleh dihasilkan, jadi lukisan adalah jabatan.

ShaanxiJembatan naik adalah sesuai untuk berbagai industri penghasilan; Widely used in processing plants, warehouses, storage yards, subway stations ports, granaries, and other places with large loading and unloading requirements. Memuatkan peralatan ujian yang membawa, memastikan kualiti dan kuantiti; Operasi praktik seorang diri, menguasai ruang dalam yang kurang, mempertahankan efisiensi tinggi dalam memuatkan dan membuang kargo, hanya memerlukan operasi praktik seorang diri, membuang dan mengumpulkan untuk mengumpulkan ruang dalam yang kurang, dan keuntungan lain.

Apa konfigurasi yang digunakan untuk jambatan boarding hidraulik? Komponen konfigurasi jambatan boarding tetap yang sama dihasilkan dan dihasilkan oleh pembuat berbeza, dan terdapat perbezaan dalam kualiti dan harga. Jika perusahaan memilih untuk murah dan menggunakan jambatan boarding harga rendah, ia menyimpan kos, mengabaikan kualiti menggunakan jambatan boarding

Hak cipta dan notis:
1. ShaanxiPembuat jambatan naik automobileSekarang pilih apa perincian yang perlu diberi perhatian yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat ShaanxiPembuat jambatan naik automobileSekarang pilih apa perincian yang perlu diberi perhatian, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan ShaanxiPembuat jambatan naik automobileSekarang pilih apa perincian yang perlu diberi perhatian adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian ShaanxiPembuat jambatan naik automobileSekarang pilih apa perincian yang perlu diberi perhatian mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Houstonmengesyorkanberita
HoustonBerita terkini