ZawelcheJembatan boarding platform pemuatan bekasPrinsip penyimpanan dan pengangkutan

masa pelepasan:2024-02-12 16:45:47 Pengguna pos:258HP138990173 Paparan halaman:335

Petua teras:Zawelche, dermagaThe platform of the boarding bridge adopts anti slip patterned steel plates to increase the climbing friction of

dermaga

The platform of the boarding bridge adopts anti slip patterned steel plates to increase the climbing friction of the forklift and improve work efficiency. Jembatan naik hidraulik bergerak terutama digunakan di stesen, gudang kilang, dan tempat lain dengan volum kargo yang tinggi tetapi tidak selesa untuk membuat platform kargo. Dan rok anti berguling boleh ditambah jika perlu.

Sekuensial

ZawelchePasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera kecelakaan pada platform kaki.

Periksa dan gantikan minyak pengurang mesin traksi secara biasa.

KudatBagaimana untuk menjaga jambatan boarding?

Jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik adalah jenis jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik oleh forklift, traktor, dll. Ia dikembangkan dengan menggabungkan teknologi bingkai trak trek rata. Bagian depan dilengkapi dengan rod a universal bertugas berat dan roda trak yang boleh dipotong ke kedua- dua sisi. Bila pergerakan diperlukan, roda universal boleh dipotong ke ujung bawah dan roda trak boleh dipasang, yang boleh dengan mudah dan selesa mencapai pergerakan trak. Berikut adalah ciri-ciri produk.

Dengan cara ini, jambatan naik hidraulik tetap memenuhi keperluan untuk pengendalian kargo dalam terma kekuatan, kestabilan, kestabilan, pembawa muatan, kesehatan, fleksibiliti, efisiensi, dan aspek lain, dan penggunaan kestabilan memberikan keuntungan besar. Kami menyediakan pelbagai kilang jambatan boarding, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur kepada individu dan syarikat di seluruh negara untuk masa yang lama.


ZawelcheJembatan boarding platform pemuatan bekasPrinsip penyimpanan dan pengangkutan



The service life of hydraulic boarding bridges is also related to the quality of the equipment itself. Pilih perusahaan kecil dengan harga rendah dan kualiti rendah untuk produksi dan penghasilan boleh menghemat biaya dalam masa singkat. Namun, ia juga meletakkan dasar untuk penggunaan masa depan. Jika masalah kualiti dan kemalangan berlaku, ia tidak hanya akan menyebabkan kehilangan pekerja dan harta benda, tetapi juga menunda masa penghantaran menyebabkan kehilangan langsung atau tidak langsung yang tidak dapat diukur. Oleh itu, memilih pembuat kualiti tinggi adalah sangat penting.

Mengapa jembatan naik tetap boleh menjadi alat praktik dalam logistik dan gudang? Nowadays, many modern factories and workshops have surfaces higher than freight stations, which poses difficulties for loading and unloading and fixed boarding bridges. This problem can be addressed. Fungsi penghantaran tinggi fleksibel jambatan naik tetap boleh dilaksanakan pada trak tinggi yang berbeza. Berbanding dengan banyak muatan dan muatan manual, jambatan boarding tetap tidak hanya mempunyai keselamatan, tetapi juga meningkatkan kuasa muatan dan muatan yang besar.

Apabila menggunakan jambatan boarding untuk memuatkan dan memuatkan, memuatkan dan memuatkan mengikut muatan bernilai, dan jangan terlalu berat. Jika berat berlebihan berlaku, ia akan membuat sistem hidraulik berjuang semasa proses angkat, dan bahkan menyebabkan deformasi tubuh silinder hidraulik, seperti Mesin Shanghai Niuli. Jika deformasi adalah berat, satu- satunya pilihan adalah untuk menggantikannya dengan satu yang baru.

sasaranSetelah membuat keputusan, perlukan keberanian yang cukup dan pengawasan yang berhati-hati untuk mencegah batu-batu memotong ban, merosakkan kereta api, atau jatuh ke dalam lubang yang dalam. Apa yang harus saya lakukan jika tiba-tiba saya melihat pejalan kaki di jalan di belakang kereta dengan kelajuan cepat? Gripping the steering wheel and stepping on the dead brake, or quickly judging the static state of pedestrians, adopting acceleration to detour. Pemandu yang sering menghadapi panik mungkin menghadapi kesulitan kerana pilihan jenis kenderaan mereka. Menyemak sistem brek dan sistem pemandu kereta adalah keadaan.

It is inevitable to apply a certain amount of pressure to the boarding bridge due to frequent shipment at the cargo outlet, high usage frequency, and high loading pressure. Masalah ini telah berlaku untuk masa yang lama, dengan tonasi muatan yang kurang, jadi ia boleh digunakan untuk masa yang lama, membuat ia sukar untuk menyebabkan masalah.

Apabila valv penurunan dibuka dan butang penurunan dibebaskan, guna peluru untuk periksa jika valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa laluan dan buat pengesan kesalahan; Jika terdapat elektrik membersihkan kesalahan umum valv menurunkan sendiri. Kabur arah elektro-hidraulik valv turun mesti disimpan bersih dan mudah bergerak.


ZawelcheJembatan boarding platform pemuatan bekasPrinsip penyimpanan dan pengangkutan



Sokongan hidraulik diantara jambatan kenderaan dan kenderaan (tidak,ZawelcheJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetap, dan tidak diperlukan), disebabkan ketidakseimbangan hidraulik, langsung mencapai tempat di mana forklift dan kenderaan berat, yang dipanggil pemeriksaan naik. Ia adalah praktik untuk melakukan berbagai tindakan dan mengisi bentuk pemeriksaan stesen pemasangan jambatan naik. Penaklasifikasi jambatan naik hidraulik termasuk jambatan naik hidraulik bergerak dan jambatan naik hidraulik tetap. Jembatan penerbangan hidraulik tetap terutama digunakan sebagai jembatan antara platform kargo dan kenderaan pengangkutan. Untuk memudahkan operasi forklift dan mencapai tujuan untuk memuatkan dan memuatkan barang, dan hujung yang lain berada di tepi belakang kargo. Tinggi boleh secara automatik disesuaikan mengikut jenis-jenis kenderaan yang berbeza dan perubahan dalam kargo semasa memuatkan. Jembatan pengangkutan terkandung, seperti yang dikatakan nama merujuk kepada jembatan pengangkutan terkandung dalam platform operasi memuatkan dan memuatkan. Papan utama jambatan naik yang dipasang adalah aras dengan aras atas platform memuatkan dan membuang. Terintegrasi sepenuhnya ke dalam platform, tanpa memuatkan dan memuatkan operasi, ia tidak akan mempengaruhi tugas lain di platform. Jenis jambatan naik ini adalah peranti bantuan naik yang luas dan relatif cepat. Rancangannya telah ditetapkan sejak bangunan rancangan struktur. Jembatan naik di sisi platform katil dipasang secara langsung di tepi depan platform memuatkan dan memuatkan. Tidak perlu menggali atau menyimpan lubang pada platform memuatkan dan memuatkan, dan struktur bangunan tetap pada dasarnya tidak berubah. Semasa pembangunan, faktor muatan dan muatan tidak dianggap. Jembatan pengangkutan sisi meja kerja adalah penyelesaian yang juga boleh memenuhi keperluan memuatkan dan memuatkan ke kereta trak. Jembatan boarding sebelah katil juga dirancang menurut keadaan di lokasi yang berbeza. Similarly, it can be adjusted upwards (below the cargo counter) or downwards (below the cargo counter) within a certain range, which can meet the installation and use of most loading and unloading platforms. CLLimbing bimbit digunakan di tempat di mana tiada platform memuatkan dan membuka muatan pada laman atau di mana barang perlu dipindahkan untuk memuatkan dan membuka muatan. Jika tiada platform memuatkan dan memuatkan dalam medan logistik, sebagai tindakan pembaikan,ZawelcheJembatan naik mudah, jembatan naik bimbit adalah salah satu solusi yang sesuai. Jembatan boarding bergerak sama dengan cerun besi bergerak, dan forklift juga boleh langsung memasuki kereta trak untuk operasi muatan dan muatan besar. Pemuatan dan pembuatan barang yang selamat dan cepat boleh dicapai oleh satu orang tanpa perlukan bekalan kuasa.

Rekomendasi maklumatPada dasarnya tiada masalah kualiti dengan komponen elektrik, seperti orang dan Deli

Hanya satu orang yang perlu beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, untuk menyelesaikan pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat barang; Common& " Streamline& " Perrancangan kongsi tali terbuka menambah lebih dari tiga kali kawasan penywelding dibandingkan dengan kongsi tubular tradisional lain, memperpanjang hidup perkhidmatan dan memudahkan perlindungan. Apabila melindungi, mempertahankan, dan membersihkan, menggunakan tongkat sokongan untuk menyokong papan pengkondisi menjadi lebih selamat dan dipercayai. Especially during the scorching summer, kita akan mempertimbangkan sama ada ada ada cara mudah untuk mengangkut secara langsung forklift ke dalam bekas dengan kereta tangan, yang tidak hanya menyimpan kerja, tetapi juga dengan cepat memuatkan barang, dan menyimpan biaya dan meningkatkan efisiensi. During this period, the boarding bridge is further divided into fixed and mobile boarding bridges. Today, I will introduce the fixed hydraulic boarding bridge its application scale, bersedia untuk perlindungan cuaca hujan dan melarang ketat-ketat eksposisi hujan.

ZawelchePanjang rantai boleh ditetapkan boleh berhubung dengan trak, membuat jambatan boarding dan trak sentiasa ketat.

Kerana tonage yang berbeza jambatan pengangkutan, termasuk ton, ton, ton, ton, dll., ia boleh dipasang mengikut kapasitas muatan berbeza barang-barang_; ā n zhu ā NG) Ia dilarang melampaui batas untuk melebihi muatan dan lepaskan barang dengan tonasi yang berbeza!

Jembatan penerbangan jenis platform juga dirancang dalam berbagai bentuk struktur menurut keadaan di lokasi yang berbeza. Ia juga boleh disesuaikan ke atas (di bawah platform kargo) atau ke bawah (di bawah platform kargo) dalam julat tertentu, yang boleh memenuhi pemasangan dan penggunaan kebanyakan platform muatan dan muatan.


Hak cipta dan notis:
1. ZawelcheJembatan boarding platform pemuatan bekasPrinsip penyimpanan dan pengangkutan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat ZawelcheJembatan boarding platform pemuatan bekasPrinsip penyimpanan dan pengangkutan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan ZawelcheJembatan boarding platform pemuatan bekasPrinsip penyimpanan dan pengangkutan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian ZawelcheJembatan boarding platform pemuatan bekasPrinsip penyimpanan dan pengangkutan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Houstonmengesyorkanberita
HoustonBerita terkini