Tra Li10 ton jambatan penerbangan tetapBekalan

masa pelepasan:2024-02-13 22:16:22 Pengguna pos:258HP138990173 Paparan halaman:372

Petua teras:Tra Li,Apabila menggunakan benteng, pastikan permukaan bangku kerja stabil dan tegas,Tra LiJembatan penerbangan hidraulik tetap

Apabila menggunakan benteng, pastikan permukaan bangku kerja stabil dan tegas,Tra LiJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggi, dan rantai tetap mesti tetap pada kenderaan. Kelajuan semasa pengangkutan adalah jam.

The service life of hydraulic boarding bridges is also related to the quality of the equipment itself. Pilih perusahaan kecil dengan harga rendah dan kualiti rendah untuk produksi dan penghasilan boleh menghemat biaya dalam masa singkat. Namun, ia juga meletakkan dasar untuk penggunaan masa depan. Jika masalah kualiti dan kemalangan berlaku, ia tidak hanya akan menyebabkan kehilangan pekerja dan harta benda, tetapi juga menunda masa penghantaran, menyebabkan kehilangan langsung atau tidak langsung yang tidak dapat diukur. Oleh itu, memilih pembuat kualiti tinggi adalah sangat penting.

Tra LiJembatan naik bimbit mengadopsi pompa hidraulik manual sebagai sumber kuasa, yang boleh menyelesaikan penyesuaian tinggi tanpa perlukan bekalan kuasa luar. Akhir depan dilengkapi dengan kaki sokongan boleh disesuaikan, menjadikan muatan dan muatan lebih kuat dan selamat. Plat penggantian melipat di belakang jambatan naik bimbit dengan kapasitas pembawa besar dan hook forklift boleh dengan selesa menarik dan bergerak jambatan naik.

Apabila menggunakan pompa manual, pertama-tama kembalikan butang valve minyak dan ketat ke arah jam. Tekan pengendali untuk perlahan-lahan mengangkat jambatan.

MontpellierApabila menggunakan pompa manual, pertama-tama kembalikan butang valve minyak dan ketat ke arah jam. Tekan pengendali untuk perlahan-lahan mengangkat jambatan.

Saya percaya semua orang mempunyai pemahaman asas tentang penggunaan yang selamat dan cepat jambatan naik yang merupakan produk yang sangat praktik. Saya harap semua orang boleh memilih jambatan naik yang mereka puas dengan berdasarkan pemahaman mereka tentang artikel ini. Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Adakah anda tahu klasifikasinya? Adakah anda tahu penggunaan relatif? Kalau awak tak faham, mari tengok!

Kawasan: undang-undang ini digunakan untuk naik dan menyimpan jambatan kenderaan ..


Tra Li10 ton jambatan penerbangan tetapBekalan



Ia adalah mesin logistik yang selamat, dipercayai, menyelamatkan masa, menyelamatkan tanah yang memecahkan operasi perbezaan ketinggian tinggi.

Produk

Sebab lokasi penggunaan berbeza, apabila menyesuaikan perlu memperhatikan jambatan papan yang boleh memenuhi parameter yang digunakan dalam lokasi ini. Biasanya, parameter terperinci seperti persekitaran kerja, saiz bangku kerja, kapasitas muatan, tujuan, persekitaran kerja,Tra LiPaksi mendaki hidraulik tetap, tinggi angkat, dll. perlu dianggap.

Untuk lebih, sila periksaThe platform of the boarding bridge adopts anti slip patterned steel plates to increase the climbing friction of the forklift and improve work efficiency. Jembatan naik hidraulik bergerak terutama digunakan di stesen, dermaga, dan tempat lain dengan volum kargo yang tinggi tetapi tidak selesa untuk membuat platform kargo. Dan rok anti berguling boleh ditambah jika perlu.

It is inevitable to apply a certain amount of pressure to the boarding bridge due to frequent shipment at the cargo outlet, high usage frequency, and high loading pressure. Masalah ini telah berlaku untuk masa yang lama, tetapi jambatan naik bimbit mempunyai frekuensi penggunaan yang lebih rendah daripada jambatan naik tetap, dengan tonasi muatan yang kurang, jadi ia boleh digunakan untuk masa yang lama, membuat ia sukar untuk menyebabkan masalah.

Ambil langkah-langkah anti basah untuk mencegah peralatan daripada menjadi basah dalam hari hujan dan salji.


Tra Li10 ton jambatan penerbangan tetapBekalan



[UNK][UNK]. Jembatan pengangkutan sisi platform: Jembatan pengangkutan sisi platform dipasang secara langsung di tepi depan platform memuatkan dan memuatkan. Tidak perlu menggali atau menyimpan lubang pada platform operasi memuatkan dan memuatkan, dan pada dasarnya tidak ada perubahan pada struktur bangunan. Semasa pembangunan, faktor pembuatan dan pembuatan operasi tidak dianggap. Pemuatan dan pembuatan jembatan jenis platform berkhidmat sebagai penyelesaian penyelesaian dan juga boleh memenuhi keperluan untuk pembuatan dan pembuatan operasi ke dalam kereta trak.

Pembangunan potensiAkhir: Jembatan naik: Oleh itu, forklift dan trak tersedia di atas kapal untuk memuatkan dan memuatkan mudah. Akhir pertama dan terakhir jambatan naik: jambatan di akhir kenderaan yang mendaki ke atas, iaitu, akhir kereta yang menyambung; ekornya merujuk ke hujung tanah di mana jambatan naik telah dibuang.

Jembatan muatan hidraulik bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan muatan dan muatan dan muatan bergerak tempat tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan kargo yang digunakan dalam kerjasama dengan forklift. Dengan peralatan ini, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam kereta sedan untuk operasi muatan dan muatan besar. Hanya satu orang yang perlu beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, untuk menyelesaikan pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat barang. Not only can you reduce the labor intensity, accelerate the material flow speed, and obtain greater economic benefits. This is a special auxiliary equipment. Its flexible use of scheduling function can make the fixed boarding bridge between the goods truck and the warehouse. Fungsi jambatan naik tetap jambatan naik tetap mempunyai ciri-ciri pembuatan mudah, dan biaya penyelenggaran rendah. Ia boleh dimuatkan pada pelbagai pemuatan dan dimuatkan lokasi dan kawasan setempat yang relatif sibuk.

Apabila mempertahankan, mempertahankan, dan membersihkan dalaman jambatan penerbangan hidraulik, perlu menggunakan tongkat sokongan untuk menyokong plat penyesuaian dan mencegah objek-objek lain dan pegawai daripada bertentangan dengan tongkat sokongan! Janganlah kecelakaan kecelakaan. Mesin pemotong tali pinggang hijau terutama putar filem kepala, sisi dan bawah untuk menyelesaikan pemotong tali pinggang hijau atas, sisi, sangat mudah untuk bergerak, mudah untuk beroperasi, dan boleh menyesuaikan tinggi secara bebas. Ia juga boleh memotong tali pinggang hijau atas sisi, dan rumput pada masa yang sama, menyimpan banyak kuasa kerja. Tinggi platform muatan dan muatan jambatan tetap, tetapi tinggi kereta berbeza. Selalu ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform muatan dan muatan. Forklift tidak boleh masuk atau keluar barang secara langsung. Fabrik jembatan pengangkutan profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

Tra LiIa adalah tinggi dan memakan masa, jadi biaya adalah secara alami lebih tinggi, jadi harga penyesuaian tidak-piawai adalah secara alami lebih tinggi daripada jambatan boarding konvensional. Mari kita lihat aspek apa yang kita perlu tahu sebelum menyesuaikan jambatan boarding.

Fungsi: Memuatkan yang sesuai, kestabilan yang kuat,Tra LiJembatan naik bimbit hidraulik, dan biaya penyelamatan yang rendah. Tersesuai untuk pelbagai kenderaan pada memuatkan dan memuatkan laman dan tempat dengan lalu lintas relatif sibuk. Memuatkan dan membuka platforms, platforms mengangkat, dan membuka platforms: peranti anti slip: Peranti ini diseweldi dari plat besi, yang dapat mencapai fungsi anti slip secara efektif dan selamat dan dipercayai. Pelbagai kualifikasi sah untuk memasuki kilang jembatan. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Jembatan boarding tetap biasanya digunakan sebagai peralatan pemuatan dan muatan bantuan untuk forklift yang ditetapkan dalam platform. Peralatan ini mampu menyediakan pengendalian bahan logistik dengan cara ini, yang terbuat dari bahan kuasa tinggi; U” Profil baja direka sebagai kerangka. Kekalkan ia untuk masa yang lama tanpa deformasi dalam keadaan muatan tinggi. The platform of the boarding bridge adopts anti slip patterned steel plates to increase the climbing friction of the forklift and improve work efficiency. Dan rok anti berguling boleh ditambah jika perlu.


Hak cipta dan notis:
1. Tra Li10 ton jambatan penerbangan tetapBekalan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat Tra Li10 ton jambatan penerbangan tetapBekalan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan Tra Li10 ton jambatan penerbangan tetapBekalan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian Tra Li10 ton jambatan penerbangan tetapBekalan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Houstonmengesyorkanberita
HoustonBerita terkini