LeipzigVilla keluarga dan lifSorotan industri

  • masa pelepasan:2024-05-14 13:59:07
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:374
  • Penerangan pantas:

    Leipzig,Selepas lif berhenti dan tidak membuka pintu, jika and a terperangkap dalam kereta lif dan menghadapi situasi ini, anda

Kandungan artikel

Selepas lif berhenti dan tidak membuka pintu, jika and a terperangkap dalam kereta lif dan menghadapi situasi ini, anda mesti tetap tenang kerana lif adalah peralatan pengangkutan yang dewasa dan selamat; Menghentikan lif; Ia adalah tindakan perlindungan keselamatan untuk kegagalan operasi lif. Tindakan penyelamatan diri yang selamat dan efektif pada masa ini

Keselamatan elektrik. Lift kegagalan mempunyai peranti keselamatan berbilang,LeipzigPlatform penangkapan gaya tahap,LeipzigPlatform penangkapan hidraulik tahap, tetapi terdapat juga banyak tempat di mana masalah boleh berlaku. Beberapa orang telah ditangkap kerana pintu yang tidak normal membuka dan menutup, sementara yang lain telah menghadapi situasi di mana butang lif tidak berfungsi dan skrin paparan hitam, membuat ia sukar untuk melihat lantai dengan jelas. Beberapa orang telah mengalami bahaya jatuh lurus beberapa lantai. Walaupun mungkin tidak ada cedera peribadi, mengambil lif bukan tentang mencari atau bertindak dalam filem.

LeipzigGred berbeza seperti kg, kg, kg, dll. Di antara mereka, kg, kg, kg, lif kediaman ks, kg, kg, lif katil hospital kg, kg,LeipzigFlip belakang pemutar hidraulik, dan lif kargo kg, kg, kg, kg, kg.

Bangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam Kelas II lain dengan tinggi bangunan yang melebihi meter; Bangunan tinggi dengan lif yang tinggi lebih dari meter; Lif kebakaran berfungsi mempunyai bilik depan. Kawasan bilik depan lif api independen adalah: kawasan bilik depan bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi; Kawasan bilik depan bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi. Apabila bilik depan lif kebakaran dikongsi dengan tangga anti asap, kawasannya ialah: kawasan bilik depan berkongsi di bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.

BoghniKeprogresi lif terutamanya dicerminkan dalam pemacu dan teknologi. Teknologi regulasi kelajuan modulasi frekuensi (VVF) kini adalah teknologi utama penyimpanan tenaga dan pemacu. Sistem mikrokomputer sedar kecerdasan untuk lif, dengan kadar kegagalan rendah, kepercayaan tinggi, dan kemampuan anti-gangguan yang kuat dalam penggunaan.

Urus dan promosikan pelaksanaan berbagai-bagai standar (termasuk standar teknikal, standar kualiti, dll.) dalam industri ini. Lakukan pemeriksaan dan penilaian, mempromosikan dan mempromosikan kerja pengawasan kualiti.

Apa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?


LeipzigVilla keluarga dan lifSorotan industri



Sekarang, lif-lif ada di mana-mana, dan sama ada rumah, pusat belanja, atau stesen kereta bawah tanah, lif-lif telah secara perlahan-lahan disertai dalam kehidupan kita. Dengan meningkat popularitas bilik lif, memahami beberapa pengetahuan kecemasan lif boleh menyelamatkan kehidupan. Di bawah, editor akan mengajar anda beberapa pengetahuan keselamatan lif.

Lif berhenti di lantai pertama dan pintu tidak bergerak: fungsi pendaratan kecemasan api lif dipicu oleh asap atau sensor panas di dalam bangunan.

Perhatian: lift terdiri dari dua bahagian utama: mekanik dan elektrik. Jika lif tidak dikekalkan sehari-hari, ia akan menyebabkan memakai dan merobek pada komponen mekanik lif memperpendek hidup perkhidmatannya dan mencegah penggunaan normal lif.

NyahkiraBilik depan lif kebakaran disediakan dengan pintu tahan kebakaran kelas B atau peluru berguling tahan kebakaran dengan fungsi berhenti.

Kebanyakan panjang, lebar dan kedalaman lubang (jika ada), dan perhatikan sama ada terdapat lubang-lubang dan bahagian-bahagian terbenam pada sinar sokongan.

Ia disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang, dan lif penglihatan.


LeipzigVilla keluarga dan lifSorotan industri



Butang tutup pintu tidak mempunyai fungsi penyelamatan diri. Selama tempoh penyelamatan yang ditentukan, komponen lif dalam operasi diperiksa, dipenuhi bahan bakar, debu dibuang, dan peranti keselamatan dinyahpepijat. Termasuk ujian yang tidak menghancurkan dan pemeliharaan tali besi traksi lif.

Pelanggan pertamaKaedah Pemacu&# & mdash; Keuntungan mesin tarik perlengkapan cacing dan mesin tarik tanpa perlengkapan magnet yang kekal dibandingkan dengan mesin tarik perlengkapan cacing adalah: struktur sederhana dan kompat, volum kecil, dan berat ringan. Due to the fact that the permanent magnet synchronous traction machine is directly driven, without worm gear or worm drive, and without the stator coil that occupies a significant amount of space required for asynchronous motors its main material is high energy density, high residual magnetic induction, and high coercive force neodymium iron boron. Its air gap magnetic density generally reaches over .T, Tianjin Lishunde Hotel (nama Inggeris Astor Hotel) memasang lif Otis dengan tukar kendali yang beroperasi lif penumpang dalam projek pembangunan semula dan pengembangan. Ia mempunyai kapasitas muatan bernilai kg, bekalan kuasa AC V, kelajuan m/s, tingkat dan stesen kereta kayu, dan pintu pagar manual.

Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.

LeipzigBilik depan lif kebakaran disediakan dengan pintu tahan kebakaran kelas B atau peluru berguling tahan kebakaran dengan fungsi berhenti.

Tiada pencemaran minyak. Kerana tiada masalah pakaian profil gigi dan keperluan penggantian minyak biasa, ia mempunyai kehidupan layanan panjang, mengurangkan pencemaran minyak, dan mengurangkan penyelenggaran

Keluarga ini mesti membuat dua bentuk besi di atas pintu masuk. Kedudukan dan saiz plat ikat ditentukan berdasarkan model mesin pintu yang dipilih.


HoustonMaklumat produk lain
  • KoshalinHarga lif bebas halangan menegakApa yang perlu diberi perhatian ketika profesional

    KoshalinHarga lif bebas halangan menegakApa yang perlu diberi perhatian ketika profesional

  • GambelaPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyakPeneraju industri

    GambelaPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyakPeneraju industri

  • TarnufPlatform angkat hidraulikSemua petunjuk mencapai tahap maju dalam industri yang sama

    TarnufPlatform angkat hidraulikSemua petunjuk mencapai tahap maju dalam industri yang sama

  • TarnufTrain boarding bridgeKaedah rawatan kakisan permukaan

    TarnufTrain boarding bridgeKaedah rawatan kakisan permukaan

  • GhentJenis bergerak jembatan naik hidraulikPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah

    GhentJenis bergerak jembatan naik hidraulikPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah

  • GhentTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiriPelbagai kaedah penggunaan

    GhentTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiriPelbagai kaedah penggunaan

  • GhentHarga lif rumah tangga 5 tingkatApakah kaedah untuk mengawal jumlahnya

    GhentHarga lif rumah tangga 5 tingkatApakah kaedah untuk mengawal jumlahnya

  • GiyonPiawai ujian untuk pengubah tenggelam minyakPenggunaan meluas

    GiyonPiawai ujian untuk pengubah tenggelam minyakPenggunaan meluas

  • segera:Peringatan: Maklumat LeipzigVilla keluarga dan lifSorotan industri memberi anda LeipzigVilla keluarga dan lifSorotan industri oleh syarikat kami, perkhidmatan LeipzigVilla keluarga dan lifSorotan industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LeipzigVilla keluarga dan lifSorotan industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LeipzigVilla keluarga dan lifSorotan industri. LeipzigVilla keluarga dan lifSorotan industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LeipzigVilla keluarga dan lifSorotan industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!