Evry pada SeineLift tahap tetapDi mana kelebihan utama

  • masa pelepasan:2024-03-28 19:48:39
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:565
  • Penerangan pantas:

    Evry pada Seine,Selepas memasuki kereta, lif mula berjalan tanpa menutup pintu,Evry pada SeineLif tahap kecil, dan kelajuan semakin cepa

Kandungan artikel

Selepas memasuki kereta, lif mula berjalan tanpa menutup pintu,Evry pada SeineLif tahap kecil, dan kelajuan semakin cepat. Pendekatan yang betul adalah untuk menjaga semua penumpang sejauh mungkin dari pintu kereta dan melakukan gerakan mengelilingi lutut. Kerana kereta angkat akan datang ke hentian kecemasan selepas melebihi kelajuan nilai atau mencapai stesen akhir, membuat pergerakan mengelilingi lutut boleh mengurangi kesan pada&#quo; Hentikan Kecemasan; Tidak menyesuaikan diri. Sens dan Precautions Perkara Perasaan untuk Pembelian Elevator Beberapa Opinion tentang Pemilihan Elevator Posisi Grade Elevator Standard Posisi Elevator: Produksi lift mesti sebuah syarikat dengan ibukota terdaftar tidak kurang dari juta yuan, dan tidak boleh menjadi syarikat OEM.

Butang tutup pintu tidak mempunyai fungsi penyelamatan diri. Selama tempoh penyelamatan yang ditentukan, komponen lif dalam operasi diperiksa, dipenuhi bahan bakar, debu dibuang, dan peranti keselamatan dinyahpepijat. Termasuk ujian yang tidak menghancurkan dan pemeliharaan tali besi traksi lif.

Evry pada SeineApabila penumpang menunggang di escalator, mereka mungkin kehilangan keseimbangan dan jatuh kerana bersandar terhadap papan rok di sebelah escalator, yang tidak bergerak, tetapi kaki mereka bergerak dengan langkah-langkah. Terutama apabila membawa banyak pakej semasa mengambil lif, ia lebih mungkin jatuh pada escalator kerana tidak mampu memegang kereta tangan dengan betul. So, when riding on the escalator, we must stand firmly and support it well, and do not lean against the skirt board on the side of the escalator.

Keukuran jarak tepi cahaya antara cahaya sokongan atas dan bawah. Keukuran adalah untuk menggantung garis dari titik sokongan atas ke tanah untuk kedudukan, dan kemudian mengukur jarak mengufuk dari titik kedudukan ke tepi cahaya sokongan bawah.

Jambatan MurrayKeselamatan elektrik. Lift kegagalan mempunyai peranti keselamatan berbilang, tetapi terdapat juga banyak tempat di mana masalah boleh berlaku. Beberapa orang telah ditangkap kerana pintu yang tidak normal membuka dan menutup, sementara yang lain telah menghadapi situasi di mana butang lif tidak berfungsi dan skrin paparan hitam, membuat ia sukar untuk melihat lantai dengan jelas. Beberapa orang telah mengalami bahaya jatuh lurus beberapa lantai. Walaupun mungkin tidak ada cedera peribadi, mengambil lif bukan tentang mencari atau bertindak dalam filem.

Lubang untuk kemaskini lif lama: ukuran luang lif lama sama dengan luang yang baru saja dibina. Apabila lif lama belum digunakan, cuba mendapatkan data yang berkaitan diluar shaft,Evry pada SeinePlatform penangkapan hidraulik tahap, seperti saiz bilik mesin, dan saiz jaring pintu terbuka. Ada dua situasi ketika lif lama belum digunakan: a. Bila lif lama boleh bermula: dalam kes ini, teknik lif mesti bekerja sama dalam mengukur shaft! Dan pastikan untuk memperhatikan keselamatan! Teknik lif membuka pintu lorong di tingkat pertama dan memulakan operasi penyelamatan untuk memandu kereta di atas tingkat kedua. Pegawai pengukuran membuka pintu lantai di tingkat pertama untuk mengukur data lubang, memperhatikan rekaman saiz lubang dan struktur dinding tingkat pertama, seperti sama ada pintu lorong ditengah, sama ada ada kurungan, sama ada ada struktur istimewa di dinding shaft, ruang antara sinar cincin, pipipiyang yang mengumengumengu, pipipipiyang yang mengumengumengu di tingtingtingtingtingtingtingtingtingtinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghing ( kesekesePergi.

Keluarga ini mesti membuat dua bentuk besi di atas pintu masuk. Kedudukan dan saiz plat ikat ditentukan berdasarkan model mesin pintu yang dipilih.


Evry pada SeineLift tahap tetapDi mana kelebihan utama



Keluarga ini mesti membuat dua bentuk besi di atas pintu masuk. Kedudukan dan saiz plat ikat ditentukan berdasarkan model mesin pintu yang dipilih.

Lif barang, terutama direka untuk membawa barang, biasanya disertai oleh orang.

Lakukan kerja statistik dalam industri lif, mengumpulkan, mengatur, dan menerbitkan maklumat industri, melakukan kajian dan analisis data statistik, menyediakan dasar untuk membentuk industri, dan menyediakan perkhidmatan maklumat untuk perusahaan.

Rekomendasi maklumatButang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.

Bangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam Kelas II lain dengan tinggi bangunan yang melebihi meter; Bangunan tinggi dengan lif yang tinggi lebih dari meter; Lif kebakaran berfungsi mempunyai bilik depan. Kawasan bilik depan lif api independen adalah: kawasan bilik depan bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi; Kawasan bilik depan bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi. Apabila bilik depan lif kebakaran dikongsi dengan tangga anti asap, kawasannya ialah: kawasan bilik depan berkongsi di bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.

Dipercayakan oleh jabatan atau unit berkaitan, melakukan demonstrasi awal dan penilaian selepas progresi, ekonomi dan kemudahan pelaburan besar, perubahan dan projek pembangunan dalam industri lif.


Evry pada SeineLift tahap tetapDi mana kelebihan utama



Urus dan promosikan pelaksanaan berbagai-bagai standar (termasuk standar teknikal,Evry pada SeineRumah rumah lift villa yang dibina sendiri, standar kualiti, dll.) dalam industri ini. Lakukan pemeriksaan dan penilaian, kawasannya ialah: kawasan bilik depan berkongsi di bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.

Mesin tarik jantung lif, pemindahan perlengkapan helikal, dan pemindahan perlengkapan cacing dan pada akhir -an, kehilangan rendah mesin tarik magnet kekal disegerakan. Ia telah berkembang dengan cepat menjadi model utama mesin traksi baru kerana keuntungan seperti saiz kecil, dan konservasi tenaga.

Dalam kes api, apabila diperintahkan oleh pusat api atau butang operasi dedikasi petugas api lantai pertama untuk memasuki keadaan peperangan api, lif harus segera berhenti di lantai tanpa membuka pintu, kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif jika ia berada di arah atas.

Evry pada SeineIa disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang, dan lif penglihatan.

Komponen mekanik mesin tarik lif memerlukan minyak. Terdapat dua skala pada penutup luar mesin tarik. Buka tombol minyak untuk memeriksa sama ada minyak sepatutnya berada di tengah dua skala. Jika minyak lebih rendah dari skala bawah, ia bermakna bahawa mesin tarik sepatutnya dipenuhi minyak. Jika tidak dipenuhi minyak, lif tidak akan beroperasi dengan baik untuk masa yang panjang, yang menyebabkan pembakaran mesin tarik lif dan motor. Selepas lif telah berjalan untuk masa yang lama, minyak seharusnya diganti dengan cara yang tepat untuk menjaga mesin traksi bersih dan dalam keadaan baik.

Keukuran elevator dan escalator shafts (III)


HoustonMaklumat produk lain
  • Koeln-NippesPlatform angkat hidraulik elektrik tetapMempercepat kemajuan pembinaan

    Koeln-NippesPlatform angkat hidraulik elektrik tetapMempercepat kemajuan pembinaan

  • Koeln-NippesBridge boarding of aluminum alloyAjar anda cara memilih yang sesuai untuk anda

    Koeln-NippesBridge boarding of aluminum alloyAjar anda cara memilih yang sesuai untuk anda

  • AuerbargJembatan boarding tetap sederhanaPersekitaran aplikasi khas

    AuerbargJembatan boarding tetap sederhanaPersekitaran aplikasi khas

  • AuerbargPlatform penangkapan trekPeranan rawatan penyelesaian

    AuerbargPlatform penangkapan trekPeranan rawatan penyelesaian

  • AuerbargLif rumah tingkat duaApa yang perlu dilakukan sekiranya saiznya tidak stabil

    AuerbargLif rumah tingkat duaApa yang perlu dilakukan sekiranya saiznya tidak stabil

  • KishorganjSenarai harga pengubah 3150kvaApakah kandungan ujian tersebut

    KishorganjSenarai harga pengubah 3150kvaApakah kandungan ujian tersebut

  • KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

    KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

  • KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

    KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

  • segera:Peringatan: Maklumat Evry pada SeineLift tahap tetapDi mana kelebihan utama memberi anda Evry pada SeineLift tahap tetapDi mana kelebihan utama oleh syarikat kami, perkhidmatan Evry pada SeineLift tahap tetapDi mana kelebihan utama dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Evry pada SeineLift tahap tetapDi mana kelebihan utama, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Evry pada SeineLift tahap tetapDi mana kelebihan utama. Evry pada SeineLift tahap tetapDi mana kelebihan utama di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Evry pada SeineLift tahap tetapDi mana kelebihan utama, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!