HyeliaVilla Home Elevator CostElemen luaran kekuatan mampatan

masa pelepasan:2024-02-12 20:23:25 Pengguna pos:938HP166090698 Paparan halaman:245

Petua teras:Hyelia,Keprogresi lif terutamanya dicerminkan dalam pemacu dan teknologi. Teknologi regulasi kelajuan modulasi frekuensi (VVF)

Keprogresi lif terutamanya dicerminkan dalam pemacu dan teknologi. Teknologi regulasi kelajuan modulasi frekuensi (VVF) kini adalah teknologi utama penyimpanan tenaga dan pemacu. Sistem mikrokomputer sedar kecerdasan untuk lif, dengan kadar kegagalan rendah, kepercayaan tinggi dan kemampuan anti-gangguan yang kuat dalam penggunaan.

Komponen mekanik mesin tarik lif memerlukan minyak. Terdapat dua skala pada penutup luar mesin tarik. Buka tombol minyak untuk memeriksa sama ada minyak sepatutnya berada di tengah dua skala. Jika minyak lebih rendah dari skala bawah, ia bermakna bahawa mesin tarik sepatutnya dipenuhi minyak. Jika tidak dipenuhi minyak, lif tidak akan beroperasi dengan baik untuk masa yang panjang,HyeliaLif tahap kecil, yang menyebabkan pembakaran mesin tarik lif dan motor. Selepas lif telah berjalan untuk masa yang lama, minyak seharusnya diganti dengan cara yang tepat untuk menjaga mesin traksi bersih dan dalam keadaan baik.

HyeliaIn , including two passenger elevators with seven stops on seven floors; tangga utiliti, lantai dan stesen (termasuk lantai).

Pulihkan fungsi butang arahan dalam kabin untuk pemadam kebakaran untuk beroperasi.

LarbaButang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi dan panggilan terputus.

Tiada pencemaran minyak. Kerana tiada masalah pakaian profil gigi dan keperluan penggantian minyak biasa, ia mempunyai kehidupan layanan panjang, mengurangkan pencemaran minyak, dan mengurangkan penyelenggaran

Lubang untuk kemaskini lif lama: ukuran luang lif lama sama dengan luang yang baru saja dibina. Apabila lif lama belum digunakan, cuba mendapatkan data yang berkaitan diluar shaft, seperti saiz bilik mesin, tinggi lantai, dan saiz jaring pintu terbuka. Ada dua situasi ketika lif lama belum digunakan: a. Bila lif lama boleh bermula: dalam kes ini, teknik lif mesti bekerja sama dalam mengukur shaft! Dan pastikan untuk memperhatikan keselamatan! Teknik lif membuka pintu lorong di tingkat pertama dan memulakan operasi penyelamatan untuk memandu kereta di atas tingkat kedua. Pegawai pengukuran membuka pintu lantai di tingkat pertama untuk mengukur data lubang,HyeliaLift tahap hidraulik, memperhatikan rekaman saiz lubang dan struktur dinding tingkat pertama, seperti sama ada pintu lorong ditengah, sama ada ada struktur istimewa di dinding shaft, ruang antara sinar cincin, pipipiyang yang mengumengumengu, pipipipiyang yang mengumengumengu di tingtingtingtingtingtingtingtingtingtinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghing ( kesekesePergi.


HyeliaVilla Home Elevator CostElemen luaran kekuatan mampatan



Dipercayakan oleh jabatan atau unit berkaitan, melakukan demonstrasi awal dan penilaian selepas progresi, ekonomi dan kemudahan pelaburan besar, perubahan dan projek pembangunan dalam industri lif.

The rapid development of the economy and the continuous advancement of urbanization are the main driving forces for the growth of elevator demand. Regression analysis of historical data shows a high correlation between real estate investment and elevator demand. Kadar pertumbuhan pelaburan real estate komersial mungkin perlahan disebabkan peraturan negara, tetapi; Perrancangan Lima Tahun ke-; Selama masa ini, pembangunan juta unit rumah yang boleh diterima akan meningkatkan permintaan untuk lif, pemulihan dan penggantian simpanan tenaga, dan eksport semua akan memandu produksi lif di China. Pada tahun , produksi lif China dijangka akan melebihi unit per tahun dan ganda, dengan kadar pertumbuhan konservatif sekitar %.

Apa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?

Penyesuaian SkemaMembersihkan dan membersihkan kasut panduan kereta lif. Seperti yang diketahui, kasut panduan berjalan di atas kereta panduan, dan ada cangkir minyak di atas kasut panduan. Untuk memastikan lif tidak membuat suara semasa operasi, dan kabin perlu bersihkan dengan teliti.

Komponen elektrik dibahagi secara kira-kira ke skrin tukar elektrik untuk setiap sirkuit keselamatan, dll. Ia adalah otak lif dan sistem saraf pusat lif. Gerakan, operasi, dan pintu membuka dan menutup lif semua dikawal oleh ia jadi ia mesti dianggap sebagai keutamaan atas dalam kerja penyelamatan sehari-hari. Jangan singkat litar lif di dalam skrin semasa kerja. Apabila sistem pintu lift tidak berfungsi, seseorang pendek pintu lift untuk kesehatan untuk mencari kesalahan ini sangat berbahaya, dan terdapat banyak kemalangan apabila pendek pintu. Mengapa? Jika seseorang membuka pintu lorong dan memperluas kepala mereka ke dalam, lif berlari ke atas atau ke bawah ke titik ini, dan pintu lorong pendek, lif tidak boleh berhenti, jadi kemalangan sangat mungkin berlaku. So in our daily maintenance work, we must not short-circuit the safety circuit. If it is necessary to short-circuit, we must identify which safety component has a problem and which safety component needs to be shorted. Moreover, after maintenance or urgent repairs are completed, we must promptly remove the short-circuit wire. Pembuat lif rumah tangga profesional, dengan kualiti yang besar dan kualiti yang baik pada harga yang masuk akal. Ia adalah tahan api, tahan air, tahan suhu tinggi, kuat dan kekal selamat dan dipercayai

Urus bakat, teknikal, dan latihan profesional, dan melakukan konsultasi. Urus pertukaran teknik antarabangsa dan antarabangsa dan aktiviti kerjasama dalam industri lif, dan tamu pameran lif dan teknologi dan memesan mesyuarat. Di bawah petunjuk jabatan-jabatan yang berkaitan, mengatur kuasa saintifik dan teknologi dalam industri untuk melaksanakan kemajuan teknologi utama dan pembangunan dan pembangunan produk baru utama, melaksanakan kemajuan saintifik dan teknologi dalam industri lif, dan mencadangkan produk teknologi tinggi dan branded dalam industri.


HyeliaVilla Home Elevator CostElemen luaran kekuatan mampatan



Komponen elektrik dibahagi secara kira-kira ke skrin, tukar elektrik untuk setiap sirkuit keselamatan, dll. Ia adalah otak lif dan sistem saraf pusat lif. Gerakan, operasi, dan pintu membuka dan menutup lif semua dikawal oleh ia, jadi ia mesti dianggap sebagai keutamaan atas dalam kerja penyelamatan sehari-hari. Jangan singkat litar lif di dalam skrin semasa kerja. Apabila sistem pintu lift tidak berfungsi, seseorang pendek pintu lift untuk kesehatan untuk mencari kesalahan ini sangat berbahaya, dan terdapat banyak kemalangan apabila pendek pintu. Mengapa? Jika seseorang membuka pintu lorong dan memperluas kepala mereka ke dalam, lif berlari ke atas atau ke bawah ke titik ini, dan pintu lorong pendek, jadi kemalangan sangat mungkin berlaku. So in our daily maintenance work, we must not short-circuit the safety circuit. If it is necessary to short-circuit, we must identify which safety component has a problem and which safety component needs to be shorted. Moreover, after maintenance or urgent repairs are completed, we must promptly remove the short-circuit wire. Pembuat lif rumah tangga profesional, dengan kualiti yang besar dan kualiti yang baik pada harga yang masuk akal. Ia adalah tahan api, tahan air,HyeliaPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminum, tahan suhu tinggi, kuat dan kekal, selamat dan dipercayai

Tanda kualiti tinggiKaedah Pemacu&# & mdash; Keuntungan mesin tarik perlengkapan cacing dan mesin tarik tanpa perlengkapan magnet yang kekal dibandingkan dengan mesin tarik perlengkapan cacing adalah: struktur sederhana dan kompat, volum kecil, dan berat ringan. Due to the fact that the permanent magnet synchronous traction machine is directly driven, without worm gear or worm drive, and without the stator coil that occupies a significant amount of space required for asynchronous motors, its main material is high energy density, high residual magnetic induction, and high coercive force neodymium iron boron. Its air gap magnetic density generally reaches over .T, so it can achieve small volume and light weight.

Pada tahun , Tianjin Lishunde Hotel (nama Inggeris Astor Hotel) memasang lif Otis dengan tukar kendali yang beroperasi lif penumpang dalam projek pembangunan semula dan pengembangan. Ia mempunyai kapasitas muatan bernilai kg, bekalan kuasa AC V, kelajuan m/s, tingkat dan stesen, kereta kayu, dan pintu pagar manual.

The elevator must be a world-renowned brand with performance in key projects worldwide or domestically.

HyeliaUntuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik, untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tertentu, urutan penghantaran, dan pengaturan pusingan kereta tangan semasa pengaturan terus menerus.

Keluarga ini mesti membuat dua bentuk besi di atas pintu masuk. Kedudukan dan saiz plat ikat ditentukan berdasarkan model mesin pintu yang dipilih.

Jika lif sudah di lantai pertama segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petugas kebakaran.


Hak cipta dan notis:
1. HyeliaVilla Home Elevator CostElemen luaran kekuatan mampatan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat HyeliaVilla Home Elevator CostElemen luaran kekuatan mampatan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan HyeliaVilla Home Elevator CostElemen luaran kekuatan mampatan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian HyeliaVilla Home Elevator CostElemen luaran kekuatan mampatan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Houstonmengesyorkanberita
HoustonBerita terkini